خرید فلوکولانت آنیونی (A25) جهت تصفیه آب و فاضلاب

فلوکولانت آنیونی (A25) در تصفیه آب و فاضلاب

 

خرید فلوکولانت آنیونی (A25)، به دلیل عملکردش در حذف ذرات معلق از مایع در طیف وسیعی از صنایع صورت می گیرد. در این مقاله قصد داریم در خصوص خرید لخته ساز آنیونی و نقش آن در تصفیه آب و فاضلاب صحبت کنیم و به جزئیات این موضوع و اینکه برای چه استفاده می‌شوند و چگونه کار می‌کنند بپردازیم.  

 شرکت شیمی معادن فرداد ایرانیان (FMC)، به عنوان یک تولید کننده و تامین کننده، مناسب ترین شرایط را جهت خرید فلوکولانت آنیونی (A25)، برای مشتریان خود فراهم نموده است. این شرکت همواره کوشیده است که بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار مشتریان خود قرار دهد. جهت استعلام قیمت فلوکولانت آنیونی (A25)، با مشاوران فروش شرکت در تماس باشید.

 

فلوکولانت آنیونی (A25) | لخته ساز آنیونی چیست؟

 

فلوکولانت ها مواد پلیمری هستند که به تجمع ذرات ریز موجود در یک مایع کمک کرده و لخته تشکیل می دهند. لخته تشکیل شده یا به سطح مایع شناور می شود (فلوتاسیون) یا در پایین آن می نشیند (رسوب)، پس می توان آن را به سادگی از مایع خارج کرد. فلوکولانت ها از نظر بار، چگالی بار و وزن مولکولی انواع مختلفی دارند. فلوکولانت آنیونی دارای بارمنفی و وزن مولکولی بالا است. خرید فلوکولانت آنیونی به دلیل همین ویژگی ها و عملکرد آن جهت مصارف گوناگون صورت می گیرد.

 

اهمیت خرید فلوکولانت آنیونی (A25) جهت استفاده در تصفیه آب، فاضلاب و پساب ها

 

امروزه بسیاری از کشورهای توسعه یافته دنیا با بحرانی به نام بحران کم آبی روبرو هستند. گرم شدن زمین و به دنبال آن کاهش بارش های سالانه، عامل بروز چنین مشکلی است. بهترین راه حل در مدیریت این بحران، استفاده درست از منابع آبی موجود و جلوگیری از اتلاف آنها است.

صنایع گوناگونی مانند صنایع فولاد، موزائیک سازی، متالورژی و بسیاری صنایع دیگر نیازمند آب هستند و بدون آن قادر به فعالیت نخواهند بود. از آنجائیکه منابع آبی بسیار محدودند، پس تصفیه پساب ها و فاضلاب ها واستفاده مجدد از آنها امری مهم و ضروری است. همین مسئله اهمیت خرید فلوکولانت آنیونی و استفاده از آن در تصفیه پساب ها و فاضلاب ها را به خوبی روشن می کند. به این ترتیب می توان از هدررفت آب جلوگیری کرد و استفاده از آن را به صورت درست مدیریت کرد. خرید فلوکولانت آنیونی علاوه بر تصفیه آب و فاضلاب جهت تصفیه پساب های صنعتی نیز صورت می گیرد.

علاوه بر اهمیت مدیریت درست منابع آبی، سلامت آب و مضر نبودن آن برای سلامتی انسان نیز بسیار حائز اهمیت است.

آب به صورت طبیعی حاوی ذرات کلوئیدی مانند ذرات خاک رس، مواد گیاهی در حال پوسیدگی، ذرات فلزی یا سایر مواد آلی و معدنی است که به صورت فیزیکی قابل حذف نیستند. نوشیدن آب حاوی این ذرات کلوئیدی می تواند برای سلامت انسان مضر باشد پس باید به روشی مناسب از آب حذف گردند.

یکی از راه های مناسب جهت حذف ذرات معلق در آب خرید فلوکولانت آنیونی و استفاده از آن در این صنعت است. این منعقد کننده آنیونی می تواند در جداسازی ذرات ریز کلوئیدی با بار مثبت از آب و فاضلاب کمک کند. می توان گفت این لخته‌سازها عمدتاً به عنوان مواد شیمیایی تصفیه‌خانه های آب شناخته می‌شوند.

مزیت خرید فلوکولانت آنیونی و استفاده از آن در تصفیه آب، صرفا حذف مواد شیمیای از آب نیست. بلکه  تاثیر بسیار زیادی بر شفاف سازی و افزایش کیفیت آب خروجی تصفیه خانه ها نیز دارد و همچنین باکتری‌های موجود در آب را از بین می‌برد.

بشر از دیرباز از روش لخته سازی جهت تصفیه آب استفاده می کرده است. 2000 سال پیش از میلاد، مصریان باستان این روش را در تصفیه آب رودخانه ها بکار می بردند.

 

بیشتر بخوانید:

 

خرید و فروش فلوکولانت کاتیونی

فلوکولانت چیست؟

 

تامین فلوکولانت آنیونی | تامین فلوکولانت کاتیونی

 

شیمی معادن فرداد ایرانیان (FMC)، دارای سالها تجربه در زمینه تامین مواد شیمیایی گوناگون از جمله فلوکولانت (آنیونی، کاتیونی) می باشد. جهت استعلام قیمت فلوکولانت آنیونی و سایر محصولات با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

 

خرید و فروش فلوکولانت آنیونی

 

شرکت های زیادی در زمینه تامین فلوکولانت آنیونی در حال فعالیت هستند. جهت خرید فلوکولانت آنیونی و انتخاب محصول درست و با کیفیت نیازمند دریافت مشاوره از کارشناسان هستید. کارشناسان فروش ما می توانند پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

 

آدرس

ایران ، اصفهان ، خیابان هزار جریب ، خیابان آزادی ، پلاک 146، طبقه منفی یک

تلفن

فکس: 3136696320 (98 +), تلفن: 3136697042 ( 98+ )

9129376700 ( 98 +)

 

ایمیل

info@fmc-co.com